loading...
دانلودستان اورژانس
طریقه دانلود از سایت

دانلود از سایت به این صورت که بر روی لینک کلیک راست کرده و گزینه  save traget as  کلیک می کنید ... 

در بعضی لینک ها فقط بر روی لینک کلیک کرده ...

آ ر یــــا بازدید : 952 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

رتبه سخت افزار

اگر از کاربران ویندوزهای ویستا و 7 بوده‌اید، مطمئنا با ابزار رتبه‌دهی و بنچمارک سخت‌افزاری پیش‌فرض ویندوز یعنی Windows Experience Index آشنایی دارید. این ابزار، به 5 گروه سخت‌افزاری از دستگاه شما رتبه ای از 1 تا 8 را اختصاص می‌دهد. اما دسترسی به این بخش در ویندوز 8.1 کمی پیچیده شده و برخی از کاربران به اشتباه گمان می‌کنند این قابلیت بطور کامل از لیست امکانات نسخه جاری ویندوز حذف شده است. با ادامه این مطلب تا شما را با نحوه دسترسی به این پنچمارک در ویندوز 8.1 آشنا کنیم.

آ ر یــــا بازدید : 496 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)
در اپلیکیشن Gmail سیستم‌ عامل اندروید به آسانی و از طریق محیط اپلیکیشن با ورود به Menu > Settings می‌توانید یک حساب Gmail جدید را بر روی این اپلیکیشن تنظیم کنید. اما اگر قصد حذف یک حساب از این اپلیکیشن یا به اصطلاح Log Out را داشته باشید، نحوه‌ی کار تا حدودی متفاوت است. در این ترفند به نحوه‌ی حذف حساب تنظیم‌شده بر روی اپلیکیشن Gmail سیستم عامل اندروید خواهیم پرداخت.

آ ر یــــا بازدید : 637 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)
سایت وزارت اطلاعات در مقاله ای جامع، موارد مهم و اساسی را در پی شناخت و بررسی بد افزارهای رایانه ای عنوان کرد.

بیش‏تر  کسانی که با اینترنت سر و کار دارند با اسم‏هایی نظیر ویروس، تروجان، کرم‏ها ‏و ... آشنا هستند. تقریبا نیمی از صاحبان مشاغل در سراسر جهان در سال 2009 به دلیل بی توجهی به افزایش ضریب امنیت سیستم‏های خود به انواع کرم و ویروس اینترنتی آلوده شدند. هکرها و ویروس نویسان نیز با اطلاع از کم توجهی و اهمال مردم، بدافزارهای خود را به گونه‏ای طراحی می‏کنند که به راحتی قادر به بروز آسیب‏های کاملاً غیرقابل پیش‏بینی در سیستم رایانه اشخاص شوند. آشنایی با انواع بدافزارها و روش‏های تکثیرشان‏در مقابله با آن‏ها ‏حائز اهمیت است.

آ ر یــــا بازدید : 698 یکشنبه 18 دی 1390 نظرات (0)

مردان و زنان احساساتشان را بسیار متفاوت از یکدیگر ابراز می‌کنند: مثل این است که مردان و زنان به دو زبان مختلف صحبت کنند. زنان از راه زبان احساسات به چیزی که می‌خواهند می‌رسند. مردان دوست دارند با عقل و منطق و روی یک محور مستقیم حرکت کرده و به چیزی که می‌خواهند برسند.

آ ر یــــا بازدید : 925 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

داروی تریامترن برای فشارخون بالا


تریامترن هیدروکلروتیازید (TRIAMTERENE HYDROCHLOROTIAZIDE) یک داروی مُدر (ادرارآور) رایج است. این دارو دفع مایعات را از طریق ادرار افزایش می دهد، در نتیجه با کاهش مایعات در گردش خون از فشار خون می کاهد.


داروی تریامترن

کاهش فشار خون خود موجب کاهش کار قلب و شریان ها ( سرخرگ ها) می شود. بالا باقی ماندن فشار خون، به سرخرگ های مغز، قلب و کلیه ها آسیب می زند که این آسیب، خطر سکته مغزی، نارسایی قلبی و نارسایی کلیوی را افزایش می دهد.

 

هیدروکلروتیازید همچنین موجب دفع برخی املاح مثل سدیم و پتاسیم، از بدن می شود. تریامترن به هیدروکلروتیازید اضافه می شود تا از دفع پتاسیم جلوگیری کند و آن را در بدن نگه دارد.

آ ر یــــا بازدید : 684 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

فوبیا یک ترس غیرمنطقی و غیر طبیعی است که افراد در مقابل برخی موقعیت ها از خود نشان می دهند.


ترس غیر منطقی یا فوبیا

آیا می دانید فوبیا (phobia) یا ترس بی خودی چیست؟ ترس واقعی، یک حس درونی است که شما را از خطر حفظ می کند، ولی فوبیا، خطرآفرین است.

فوبیا یک ترس غیرمنطقی و غیر طبیعی است که افراد در مقابل برخی موقعیت ها از خود نشان می دهند.

فوبیا می تواند آنقدر شدید باشد که شما نتوانید کاری را انجام دهید.

طی دو مطلب، چند نمونه از فوبیا را برای شما بیان می کنیم.

آ ر یــــا بازدید : 791 شنبه 03 دی 1390 نظرات (0)

این تست هوش خیلی خیلی جالب است. به شرطی که تقلب نکنید. اینجا چهار سوال معمولی و یک سوال جایزه‌دار وجود دارد. شما باید فوراً به آنها پاسخ دهید. نباید وقت زیادی تلف کنید، به همه سوالات فوراً پاسخ دهید. در پایان ببینید که به چند سوال درست جواب دادید. خواهشا صادقانه برخورد کنید!

آ ر یــــا بازدید : 759 یکشنبه 17 مهر 1390 نظرات (0)
عبارت باگ (Bug) به نوعی اشکال یا اشتباه در اجرای نرم‌افزار که موجب نتایج اشتباه یا اجرا نشدن نرم‌افزار می‌شود، اطلاق می‌گردد. برنامه‌نویسان مایکروسافت سابقه طولانی در این زمینه داشته‌اند و نسخه‌های مختلف ویندوز با باگ‌های کوچک و بزرگی همراه بوده که معمولاً با ارائه به‌روزرسانی‌های مختلف برطرف شده است. ویندوز 7 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک باگ کوچک که به هنگام کپی کردن دو پوشه خاص در محیط ویندوز 7 رخ می‌دهد بپردازیم. لازم به ذکر است با جستجویی که توسط وب‌سایت ترفندستان صورت گرفت این باگ تاکنون در هیچ سایت خارجی معرفی نشده است و نگارنده این ترفند برای اولین بار این باگ رو کشف نموده است و وب سایت ترفندستان اولین منتشر کننده آن به زبان فارسی است.
آ ر یــــا بازدید : 767 یکشنبه 17 مهر 1390 نظرات (0)
فرض کنید در حال دانلود یک فایل با حجم بالا از اینترنت هستید اما در میانه‌ی راه به دلیل پاک شدن فایل از روی سرور، دانلود، نیمه تمام باقی می‌ماند. در صورتی که از نرم‌افزار IDM برای دانلود فایل استفاده می‌کنید جایی برای نگرانی نیست. چرا که اگر یک لینک دیگر از آن فایل پیدا کنید می‌توانید دانلود را از آن جایی که قطع شده است ادامه دهید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام این کار بپردازیم.
آ ر یــــا بازدید : 905 یکشنبه 17 مهر 1390 نظرات (0)
فرض کنید شماره تلفن یک فرد را در اختیار دارید و دوست دارید بدانید گوشی وی ساخت کدام کارخانه است و مدل دقیق گوشی او چیست. شاید در نگاه اول چنین چیزی ممکن نباشد، اما در صورتی که شماره مورد نظر شما «ایرانسل» یا «همراه اول» باشد به سادگی چنین کاری امکان پذیر است. تنها لازمه این کار نیز دسترسی به اینترنت است. در این ترفند قصد داریم به معرفی پیدا کردن نوع گوشی افراد مختلف از روی شماره تلفن همراه آنها بپردازیم.
آ ر یــــا بازدید : 845 یکشنبه 17 مهر 1390 نظرات (0)
قصد داریم تا اینبار یک ترفند فوق العاده را برای شما معرفی کنیم. مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی ناشناس بمانید. این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید. این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد. پیشنهاد میکنیم این ترفند را حدأقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.
آ ر یــــا بازدید : 805 یکشنبه 17 مهر 1390 نظرات (0)
یکی از کاربردی ترین قابلیتهایی که شرکت ارتباطات سیار برای مشترکین خود در نظر گرفته است که بسیاری از مشترکین از آن بی خبر هستند امکان مشاهده صورت حساب آخرین دوره قبض موبایل به شکل آنلاین و از طریق اینترنت میباشد. این ویژگی که بسیار عالی است و شما رو از شوکه شدن در سر برج فارغ میکند (!) ، به سادگی و تنها با وارد نمودن شماره تلفن همراه به همراه کدپستی مربوط به قبض موبایل قابل مشاهده میباشد. یعنی علاوه بر مشاهده صورتحساب تلفن خود میتوانید با دانستن کدپستی دوستان و اطرافیانتان صورتحساب موبایل آنها را نیز مشاهده کنید!
آ ر یــــا بازدید : 1693 یکشنبه 17 مهر 1390 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید سرویس ایمیل شرکت «مایکروسافت» در حال حاضر با نام Windows Live Hotmail فعالیت می‌کند. ایمیل‌هایی که در این سرویس ساخته می‌شود می‌توانند از دو پسوند hotmail.com و live.com استفاده کنند (همانند tarfandestan@live.com). در گذشته کاربران امکان ساخت ایمیل‌هایی با پسوند msn.com را نیز داشتند، اما در حال حاضر چنین امکانی میسر نیست. این موضوع را می‌توانید در صفحه ثبت‌نام ایمیل شرکت «مایکروسافت» به نشانی https://signup.live.com ملاحظه کنید. در این ترفند قصد داریم نحوه ساخت ایمیل با پسوند msn.com را به شما آموزش دهیم تا ایمیل‌هایی همانند tarfandestan@msn.com بسازید.

درباره ما
"و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا":هر کس نفسی را حیات بخشد(از مرگ نجات دهد)مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده است."قران کریم سوره مائده آیه 32"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از محتوی سایت چقدر راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 177
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 209
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,294
  • بازدید ماه : 1,294
  • بازدید سال : 47,913
  • بازدید کلی : 630,408
  • کدهای اختصاصی
    SonicRun.com