loading...
دانلودستان اورژانس
طریقه دانلود از سایت

دانلود از سایت به این صورت که بر روی لینک کلیک راست کرده و گزینه  save traget as  کلیک می کنید ... 

در بعضی لینک ها فقط بر روی لینک کلیک کرده ...

آ ر یــــا بازدید : 432 چهارشنبه 10 مرداد 1397 نظرات (1)

 

 راهکارهای پیشگیری از سردرد
 

«سردرد» يکي از بيماري‌هاي شايع در انسان هاست که ممکن است علامت يک بيماري مهم باشد و نياز به پيگيري دقيق تر داشته باشد. اما اکثر اوقات در افراد سالمي که هيچ بيماري خاصي ندارند نيز سردرد بروز مي کند.

 سردرد به دو دسته اوليه و ثانويه تقسيم مي‌شود. سردردهاي اوليه عبارتند از: ميگرن، سردرد خوشه‌اي Cluster headache و سردرد مزمن روزانه headache Tension . سردردهاي ثانويه علل و پاتولوژي‌هاي متعددي دارند.

هيچ درمان قطعي براي پيشگيري از سردرد وجود ندارد. اما روش‌هاي ساده‌اي وجود دارد كه با رعابت آنها مي‌توان احتمال وقوع سردرد را كمتر كرد.

آ ر یــــا بازدید : 811 جمعه 29 تیر 1397 نظرات (0)

  توصيه‌هايي براي «بهداشت چشم» از كودكي تا ميانسالي

 

بينايي يكي از مهمترين حس‌هاي ويژه است، نه تنها به اين علت كه در ارتباط با محيط خارج از بدن نقش مهمي دارد، بلكه بيشتر از اين رو كه اختلال ديد سبب كاهش يادگيري نيز مي شود. فرد با حس بينايي از خود محافظت نموده، تعادل خود را حفظ كرده، قدرت خلاقيت پيدا نموده و بالاخره از ديدن محيط اطراف لذت مي برد.

داشتن بينايي نعمت بسيار بزرگي است و اگر انتظار داريم كه چشمانمان براي تمام مدت عمر به ما خدمت كنند بايستي نهايت دقت را در مراقبت از آنها به عمل آوريم.

آ ر یــــا بازدید : 412 جمعه 29 تیر 1397 نظرات (0)

نشانه های بیماری قلبی

 

مهمترين علت پيدايش بيماري‌هاي قلبي- عروقي، تصلب شرايين مي‌باشد. تصلب شرايين سبب مي شود كه سرخرگ‌هاي گوناگوني كه به سمت‌هاي مختلف بدن خون مي‏رسانند، به تدريج سخت و تنگ گردند و توانايي آنها براي انتقال اكسيژن و مواد غذايي به سلول هاي بدن كاهش يابد.

بعضی از عوامل موجب سريعتر شدن تصلب شرايين مي گردند و در صورت وجود آنها احتمال پيدايش بيماري قلبي- عروقي افزايش پيدا مي‌كند. براي پيشگيري از پيدايش بيماري‏هاي قلبي- عروقي و مرگ و مير و ناتواني ناشي از آنها، بايد اين عوامل خطر را بشناسيد و به توصيه‏هاي پزشكي توجه نماييد.

آ ر یــــا بازدید : 680 سه شنبه 26 تیر 1397 نظرات (0)

آسم

آسم  Asthma  » از جمله بيماري‌هاي شايع غيرواگير است كه براي تمام سنين از شيرخوارگي تا دوران كهولت مشكلات زيادي را فراهم مي‌آورد و ايراني‌ها نيز از اين امر مستنثي نيستند.

 آسم از طريق آموزش‌هاي ساده قابل كنترل است و با به كار گرفتن راهكارهاي ساده مي‌توان از رنج اين بيماران كاست و در نهايت كشور را از صرف هزينه‌هاي هنگفت در زمينه بروز حملات آسم، غيبت مبتلايان از كار و فعاليت‌هاي اجتماعي رهايي داد.

آ ر یــــا بازدید : 1007 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

اگر شما نیز از محصولات مختلفی مانند تبلت و گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنید احتمالا با مشکل خرابی و پارگی سیم شارژر دستگا‌های خود در طول زمان روبرو شده‌اید. آموزشی ساده اما کاربردی را برای رفع مشکل از هم پاشیدگی سیم‌های شارژر برای شما آماده کرده‌ایم. به این شکل شما می‌توانید با راه‌حلی کم خرج جلوی خرابی سیم‌های شارژر خود را بگیرید. با توجه به قیمت گران سیم‌های USB این روش بسیار کاربردی است.

 

خرابی شارژر

آ ر یــــا بازدید : 875 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

دوران نامزدی

 

دوران نامزدی ، خیلی ها به عنوان شادترین روزهای آشنایی می شناسندش و برای بعضی ها هم پرتنش ترین روزهای آشنایی است. دوران نامزدی آنقدر حساس و پیچیده است، که اگر تنها کمی به ریزه کاری هایش بی توجه باشید، به دردسرساز ترین روزهای زندگی تان تبدیل می شود.

اما نگران نباشید! کافی است باید های این دوران را بشناسید و به خط قرمزهایش احترام بگذارید تا نه تنها از آن به سلامت عبور کنید، بلکه یک دنیا تجربه و شناخت را هم از این دوران به زندگی مشترک خود ببرید. (بیشتر در ادامه مطلب)

آ ر یــــا بازدید : 917 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

رتبه سخت افزار

اگر از کاربران ویندوزهای ویستا و 7 بوده‌اید، مطمئنا با ابزار رتبه‌دهی و بنچمارک سخت‌افزاری پیش‌فرض ویندوز یعنی Windows Experience Index آشنایی دارید. این ابزار، به 5 گروه سخت‌افزاری از دستگاه شما رتبه ای از 1 تا 8 را اختصاص می‌دهد. اما دسترسی به این بخش در ویندوز 8.1 کمی پیچیده شده و برخی از کاربران به اشتباه گمان می‌کنند این قابلیت بطور کامل از لیست امکانات نسخه جاری ویندوز حذف شده است. با ادامه این مطلب تا شما را با نحوه دسترسی به این پنچمارک در ویندوز 8.1 آشنا کنیم.

آ ر یــــا بازدید : 843 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

ژلوفن

 

باید و نبایدهای "ژلوفن"
در تکنولوژی جدید داروسازی تولید داروها به صورت ژله ای بسیار جا باز کرده است.ژلوفن جزء دسته داروهای ضد التهایی غیر کورتونی بوده که متاسفانه مصرف خودسرانه آن به شدت رواج پیدا کرده است.

آ ر یــــا بازدید : 783 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

گیاه دارویی کاسنی

 

طریقه مصرف:
دم کردنی و خوراکی به عنوان سبزی

توضیحات:
سید سبزی ها است کاسنی ؛ منی را زیاد میکند و رخساره را خوشرنگ میکند گرم و نرم است و پسر را زیاد میکند هر روز صبح قطره هایی ازبهشت بر آن میچکد شایسته آن است که هر وقت کاسنی میخورند آن را تکان ندهند کسی که شب بخوابد و در شکمش هفت طاقه کاسنی باشد در آن شب انشاءالله از قولنج در امان است در کاسنی شفای هزار درد است و دردی در اندون آدمی نیست مگر آنکه کاسنی آن را ریشه کن میکند برای تب و سردرد روغن آن تجویز شده.. . . ( ادامه مطلب )

آ ر یــــا بازدید : 1032 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

کم خونی

 

کم خونی ناشی از فقر آهن یکی از مهمترین انواع کم خونی تغذیه‌ای در دختران و زنان محسوب می‌شود. کم خونی وضعیتی است که در آن تعداد گلبول های قرمز و یا مقدار هموگلوبین موجود در خون کاهش یافته و تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن بین خون و سلول ها دچار اختلال می شود. از علل ایجادکننده کم خونی می توان کمبودهای تغذیه ای، خونریزی، ناهنجاری های ژنتیکی، بیماری های مزمن و یا مسمومیت های دارویی را نام برد.

 

کم خونی ناشی از فقر آهن یکی از مهمترین نوع کم خونی تغذیه ای در دختران و زنان محسوب می شود. اگر پس از استراحت کافی برای فعالیت های عادی انرژی ندارید و خسته می شوید، ممکن است به کم خونی مبتلا شده باشید. ابتلا به کم خونی می تواند از عوامل اصلی بروز مشکلات روحی روانی باشد. پس موارد زیر را مطالعه کنید.

آ ر یــــا بازدید : 882 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

بوی عرق

 

با رعایت این نکات بوی عرق نمی گیرید
یکی از طبیعی ترین واکنش های بدن در برابر گرما و تحرک و البته خنک نگه داشتن دمای بدن، عرق کردن است. اما همین واکنش طبیعی اگر روی پوست بدن باقی بماند، بوی بدی دارد که اغلب ما ترجیح می دهیم در زندگی اجتماعی و خانوادگی با بوی بد بدن، دیگران را نیازاریم.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
"و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا":هر کس نفسی را حیات بخشد(از مرگ نجات دهد)مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده است."قران کریم سوره مائده آیه 32"
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از محتوی سایت چقدر راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 177
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 209
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 212
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 529
  • بازدید ماه : 2,100
  • بازدید سال : 28,330
  • بازدید کلی : 610,825
  • کدهای اختصاصی
    SonicRun.com